مقالات مرتبط - مهاجرت به اسپانیا

  • تحصیل در اسپانیا

    1402/02/09 - 11:19:09
    تحصیل در اسپانیا

    تحصیل در اسپانیا از سن 6 سالگی آغاز می شود و تا سن 16 سالگی ادامه می یابد. قبل از 6 سالگی نیز دوره های مهد کودک یا آمادگی برگزار می شود. اموزش رسمی در اسپانیا به دو دسته تقسیم بندی می شود. دانش آموزان از سن 6 سالگی تا 12 سالگی در مقطع دبستان و پس از ان از 12 سالگی تا 16 سالگی در مقطع دبیرستان به تحصیل خود ادامه می دهند. تعداد دانش آموزان در این مقاطع به 25 نفر می رسد. هدف تحصیل در این مقاطع در کشور اسپانیا، رساندن بچه ها به یک نقطه مشترکی از آموزش در سطوح اساسی مختلف مثل عناصر فرهنگی، یادگیری بیان و صحبت شفاهی در جمع می باشد. مدرکی که در پایان این مقطع به افراد ارائه می شود، معادل مدرک سیکل می باشد.

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی اسپانیا

    1402/02/13 - 17:42:46
    ویزای توریستی اسپانیا

    اسپانیا یکی از مقصد های جذاب برای گردشگران در سراسر دنیاست. تنوع جاذبه های گردشگری، مکان های تاریخی، آب و هوای مناسب و غذاهای لذیذ از عواملی است که توریست ها را به این کشور جذب می کند. تنوع جاذبه های گردشگری این کشور باعث شده است اسپانیا به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا انتخاب شود. 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کاری اسپانیا

    1402/02/16 - 16:21:17
    ویزای کاری اسپانیا

    اسپانیا کشوری خوش آب و هوا می باشد که در جنوب غرب اروپا قرار دارد. شرایط اخذ ویزای کار اسپانیا برای نیرو های کار اتحادیه اروپا و سایر کشور ها قوانین مختلفی دارد. به طور کلی نیروی کار اتحادیه اروپا جهت کار در کشور اسپانیا نیازی به گرفتن ویزا ندارند. افرادی که از کشور های دیگر متقاضی ویزای کار اسپانیا باشند، ابتدا باید از طرف شرکت یا کارفرما پیشنهاد شغلی دریافت کنند تا بتوانند برای دریافت ویزای کاری اسپانیا اقدام کنند. تمایل به اخذ ویزای کار در اسپانیا را دارا می باشند، بنابراین در صورت عدم دسترسی به نامه پیشنهاد شغلی، امکان اخذ ویزای کاری در کشور اسپانیا و صدور آن وجود ندارد.

    ادامه مطلب ...
  • اقامت اسپانیا از طریق تولد فرزند

    1402/07/01 - 17:58:40
    اقامت اسپانیا از طریق تولد فرزند

    اسپانیا با وسعتی معادل 505.990 کیلومتر مربع بزرگترین کشور در جنوب اروپا است. اسپانیا جزو 10 کشور برتر جهان از نظر کیفیت زندگی محسوب می شود و از این نظر مقصد بسیار مناسبی برای بسیاری از مهاجران می باشد. همانطور که می دانید گرفتن تابعیت کشورها بر اساس سیستم خاک یا خون می باشد. طبق قانون خاک اگر فردی در قلمرو خاک کشوری متولد شود، بدون توجه به تابعیت والدین، تابعیت آن کشور را اخذ می کند و طبق قانون خون، فرد متولد شده تابعیت پدر و مادرش را می گیرد. کشور اسپانیا همانند بسیاری از کشورهای دیگر از قانون خون پیروی می کند.

    ادامه مطلب ...
  • اقامت اسپانیا از طریق ازدواج

    1402/07/02 - 15:23:04
    اقامت اسپانیا از طریق ازدواج

    روش های بسیاری برای اخذ اقامت دائم اسپانیا وجود دارد که یکی از آنها ازدواج می باشد. حال سوال بسیاری از افراد این است که ایا بعد از ازدواج با شهروند اسپانیایی دریافت اقامت این کشور امکان پذیر است و شرایط آن چیست؟ در این مقاله درمورد شرایط ازدواج با شهروندان اسپانیا و چگونگی آن توضیح داده ایم.

     

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top