دانلود رایگان کتابهای آموزشی

دانلود رایگان کتابهای آموزشی مناسب جهت شرکت در آزمون آیلتس

SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION

SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION

 

کتاب اسپیکینگ استاد حمیدی در سال 1398 بعنوان برترین و جامع ترین کتاب آماده سازی داوطلبان آزمون آیلتس در ایران شناخته شده است، همچنین از ویژگی های بارز این کتاب تاثیر گذاری آن بر پیشرفت علاقه مندان به کسب مهارت در شیوا و روان صحبت کردن می باشد. از آنجا که این کتاب شامل 950 نمونه سوال آزمون اسپیکینگ آیلتس می باشد و حجم عظیمی از این سوالات با پاسخ می باشد پس نه تنها این کتاب برای تدریس در کلاسهای آیلتس مفید می باشد بلکه از آن در سلف استادی یا همان روش خود خوان نیز می توان استفاده کرد.

برای خرید کتاب SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن های تماس:

09164426113

09039635025

 
SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION

SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION

کتاب دایره لغات و واژگان ضروری آیلتس استاد حمیدی SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION  برترین و جامع ترین کتاب آماده سازی دایره لغات داوطلبان آزمون آیلتس در ایران می باشد، از ویژگی های برجسته این کتاب تاثیر گذاری آن بر پیشرفت علاقه مندان به کسب مهارت در درک مطلب هرچه بیشتر در بخش ریدینگ آزمون آیلتس و لیسنینگ آیلتس بعلاوه سهولت در بیان مطالب وانتقال منظور در بخش رایتینگ آیلتس و همچنین اسپیکینگ آیلتس می باشد. از آنجا که این کتاب شامل 950 واژه ضروری برای آیلتس می باشد و تمامی این لغات با ترجمه فارسی و تعریف لغت در زبان انگلیسی بعلاوه نکات گرامری همراه با جمله سازی با لغت مورد نظر می باشد پس نه تنها این کتاب برای تدریس در کلاسهای آیلتس بعنوان کتاب واژگان آیلتس استفاده می شود بلکه از آن می توان برای تدریس نکات گرامری نیز استفاده کرد و این قابلیت به دلیل وجود نکات گرامری نظیر رسمی یا غیر رسمی بودن لغت، نوع لغت ( اسم، فعل، صفت، قید و ... ) و مثالهای بیان شده در این کتاب می باشد.قابل ذکر است که تمامی لغات موجود در این کتاب برگرفته شده از لغات موجود و رایج استفاده شده در ریدینگهای سری 1 تا 14 کتابهای CAMBRIDGE IELTS می باشند. 

برای خرید کتاب SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن های تماس:

09164426113

09039635025

 
oxford word skills   basic

oxford word skills basic

از سری کتاب‌های Oxford Word Skills، سطح مبتدی (Basic) آن برای زبان آموزانی که آشنایی کمی با واژه‌های کاربردی و پایه انگلیسی دارند توصیه می‌شود. این کتاب حدودا 2000 لغت جدید دارد که در 80 فصل به طور سرگرم کننده‌ای آموزش داده شده‌اند.دانلود کتاب Oxford Word Skills به زبان آموزان مبتدی کمک می‌کند تا با لغات مفید زبان انگلیسی آشنا شوند، آنها را به خاطر بسپارند و چگونگی استفاده لغات در گفتار و نوشتار را یاد بگیرند. همچنین زبان آموزان با کمک کاربرگ‌ها به مرور مکرر لغات می‌پردازند تا آنها را فراموش نکنند و به لغاتی که نیاز به تمرین بیشتر دارند توجه داشته باشند. نرم افزار صوتی این کتاب یادگیری خودآموز لغات را با لهجه صحیح British آسان‌تر کرده است.

 

/Uploads/files/Oxford_Word_Skills_Basic_ieltsboost.rar

 
oxford word skills   intermediate

oxford word skills intermediate

به جرأت می‌توان گفت که مجموعه آموزش زبان Oxford Word Skills یکی از برترین مجموعه‌های آموزش لغات زبان انگلیسی می‌باشد. این مجموعه در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده است. هر یک از سطوح این مجموعه شامل یک کتاب می‌باشد که 2000 لغت را در بر دارد. درس‌ها به گونه‌ای تنظیم شده است که برای یک زبان‌آموز سرگرم‌کننده باشد و همچنین هر یک از سطوح این مجموعه که از 80 درس تنظیم شده است، زبان‌آموز را از سطح مبتدی تا کاملاً پیشرفته هدایت خواهد نمود. در سطح متوسطه لغات سخت تری از سطح مبتدی استفاده شده است که این موضوع کمک بسیار زیادی را به زبان آموز در سهولت بیان خواسته ها و نوشتن آنها ارائه می دهد.

 

/Uploads/files/Oxford-Word-Skills-Intermediate.rar

 
oxford word skills   advanced

oxford word skills advanced

کتاب آموزشي Oxford Word Skills Advanced يکي از بهترين مجموعه هاي آموزش لغات سخت و بسیار کاربردی زبان انگليسي می باشد. اين مجموعه 2000 لغت بسیار سخت تر از دو سطح مبتدی و متوسطه این کتاب را در بر دارد. درس ها به گونه اي تنظيم شده است که براي يک زبان آموز سرگرم کننده باشد. و مانند هر يک از سطوح دیگر اين مجموعه در 80 درس تنظيم شده است، و شما را از سطح متوسطه تا کاملا پيشرفته هدايت خواهد نمود و همچنين چگونگي استفاده از کلمات در گفتار را فرا خواهيد گرفت. نوشتار به زبان انگليسي و تمرين واژگان با استفاده از فرهنگ لغات را خواهيد آموخت. اين مجموعه برنده جايزه از اتحاديه زبان انگليسي ادينبورگ در سال 2009 شده است.

 

/Uploads/files/Oxford-Word-Skills-Advanced.rar

 
CAMBRIDGE IELTS 1

CAMBRIDGE IELTS 1

مجموعه کتاب های Cambridge IELTS منابع فوق العاده مفید برای داوطلبان آزمون آیلتس (IELTS مخفف International English Language Testing System) است. هر کتاب از این مجموعه شامل 4 آزمون (از آزمون های گذشته آیلتس) برای هر مهارت است که توسط انتشارات کمبریج تهیه می شوند. این آزمونها هم شامل آیلتس آکادمیک (Academic IELTS) و هم جنرال (General IELTS) می باشند. این کتاب همچنین دارای پاسخ های هر چهار ازمون است که به همراه آن فایلهای صوتی آزمون مهارت شنیداری نیز ارائه می شود. در آزمون مهارت نوشتاری (Writing) نمونه هایی از مقالات واقعی که داوطلبان این آزمون می نویسند را به همراه نمره کسب شده و نقاط ضعف و قوت آنها در انتهای هر آزمون قرار داده است.

نکته دیگر در خصوص این مجموعه این است که برای آزمون مهارت های درک مطلب (Reading) و شنیداری (Listening) نحوه محاسبه نمره در انتهای کتاب توضیح داده شده است.

 

/Uploads/files/Cambridge%20IELTS%201.rar

 
CAMBRIDGE IELTS 2

CAMBRIDGE IELTS 2

/Uploads/files/Cambridge%20IELTS%202.rar

 
CAMBRIDGE IELTS 3

CAMBRIDGE IELTS 3

/Uploads/files/Cambridge%20IELTS%203.rar

 
CAMBRIDGE IELTS 4

CAMBRIDGE IELTS 4

/Uploads/files/Cambridge%20Ielts%204.rar

 
CAMBRIDGE IELTS 5

CAMBRIDGE IELTS 5

/Uploads/files/CAMBRIDGE%20IELTS%205.rar

 
CAMBRIDGE IELTS 6

CAMBRIDGE IELTS 6

/Uploads/files/cambridge%20ielts%206%20pdf.rar

 
CAMBRIDGE IELTS 7

CAMBRIDGE IELTS 7

/Uploads/files/Cambridge%20IELTS%207.rar

 
CAMBRIDGE IELTS 8

CAMBRIDGE IELTS 8

/Uploads/files/Cambridge%20ielts%208.rar

 
CAMBRIDGE IELTS 9

CAMBRIDGE IELTS 9

/Uploads/files/Cambridge%20IELTS%209.rar

 
CAMBRIDGE IELTS 10

CAMBRIDGE IELTS 10

/Uploads/files/Cambridge%20IELTS%2010.rar

 
CAMBRIDGE IELTS 11 GENERAL

CAMBRIDGE IELTS 11 GENERAL

/Uploads/files/Cambridge%20IELTS%2011%20General.rar

 
CAMBRIDGE IELTS 12 GENERAL

CAMBRIDGE IELTS 12 GENERAL

/Uploads/files/Cambridge%20IELTS%2012%20-%20General(1).rar

 
CAMBRIDGE IELTS 13 ACADEMIC

CAMBRIDGE IELTS 13 ACADEMIC

/Uploads/files/Cambridge%20IELTS%2013%20Academic.rar

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top