ویزا و خرید ملک در انگلستان

در این مقاله درمورد خرید ملک در انگلستان،اخذ اقامت انگلستان از طریق خرید ملک، شرایط و مراحل سرمایه گذاری در انگلیس از طریق خرید ملک توضیح داده شده است.

موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر به مدیریت استاد حمیدی ،بهترین مدرس آیلتس در شیراز، در این مقاله به سوالات شما در خصوص سرمایه گذاری از طریق خرید منزل در انگلستان پاسخ می دهد.

سرمایه گذاری و خرید ملک در انگلستان

مطابق قوانین انگلستان افرادی که قصد مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری را دارند، نمی توانند تنها از طریق خرید ملک در این کشور اقامت دائم یا پاسپورت انگلستان را دریافت نمایند. امروزه کشورهای زیادی وجود دارند که از طریق خرید ملک به شما اقامت و تابعیت می دهند. این کشورها عبارتند از:

  • دومینیکا
  • سنت لوشیا
  • جمهوری دومینیکن
  • سنت کیتس نویس
  • اسپانیا
  • یونان
  • پرتغال
  • قبرس

 حداقل مبلغ سرمایه گذاری جهت اخذ اقامت، متعلق به کشور یونان می باشد. فرد بایستی حداقل مبلغ 250,000 یورو را در زمینه خرید املاک و مستغلات سرمایه گذاری نماید. سرمایه گذاری از طریق خرید ملک برای پرتغال و اسپانیا به ترتیب 350 و 500 هزار یورو می باشد.

برای کسب اطلاعات درمورد ویزای توریستی انگلیس، اینجا کلیک کنید.

قیمت خرید ملک در انگلستان

طبق آمارهای دولتی از بازار املاک انگلستان، میانگین هزینه خرید خانه در انگلستان در حدود £ 228,000 (پوند) می باشد. حدودا میانگین قیمت هر مترمربع زمین در این کشور در  €23.93 (یورو) می باشد که بالاتر از میانگین اتحادیه اروپایی (EU) می باشد. البته قیمت ها در شهرها و مناطق مختلف انگلستان نیز باهم متفاوت است که حدودا دو برابر مقدار قیمت خانه در دومین کشور گران اروپایی یعنی، کشور فرانسه است. میانگین قیمت هر متر مربع خانه در کشور فرانسه حدود € 1280 (یورو) می باشد

از زمانی که انگلستان از اتحادیه اروپا ( Brexit ) خارج شد، قیمت ها نوسان روزانه پیدا کرده اند. به طوری که دیگر روند ثابتی در بازار املاک انگلستان وجود ندارد. با اینکه میانگین قیمت خانه در کل انگلستان نسبتا ثابت باقی مانده است. اما باید بدانید که قیمت خانه در انگلستان گرانتر از هر جای دیگری در اتحادیه اروپایی ( EU ) می باشد. اگر بخواهیم قیمت های خرید ملک در انگلستان را در شهرها و نواحی مختلف این کشور بدانیم، باید به فهرست زیر توجه کنیم. طبق فهرست لندن نه تنها گرانترین شهر انگلستان، بلکه گرانترین شهر اروپا نیز بشمار میرود.

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top