معرفی - آکادمی زبان استاد حمیدی

  • کلاس آیلتس

    1398/12/12 - 16:56:46
    کلاس آیلتس

    مطمعنا همه ما شاهد این مسئله بوده ایم که در مسیر دستیابی به مدرک آیلتس و یادگیری مهارتهای آن با هرکدام از مدرسین زبان انگلیسی در مورد ازمون آیلتس و نحوه امادگی صحبت کرده ایم فرد خود را مدرس ایلتس معرفی نموده و ادعا میکند که توانایی تدریس آیلتس را دارا می باشد.

    ولی همانگونه که همه ما واقف هستیم واقعیت این نیست و تعداد مدرسین خوب و متخصص در آیلتس حتی در شهرهای بزرگ ایران نیز بسیار محدود بوده تا جایی که در شهر های کوچک دانشجویان برای برگزاری کلاسهای آیلتس خود نزد، یک استاد خوب و معروف مجبور به مهاجرت به شهرهای بزرگتر اطراف می شوند.

    و این بدین دلیل است که همه ما میدانیم که آموزش آیلتس کاری تکنیکال و تخصصی میباشد و صرف دانستن و حتی تسلط کامل بر زبان انگلیسی نیز دلیلی بر توانایی فرد در امر آموزش مهارتهای ایلتس نمی باشد.

    ادامه مطلب ...
  • کلاس مکالمه

    1398/11/21 - 12:33:53
    کلاس مکالمه

    برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی در زمینه های:

     مکالمه روزمره، مکالمه تجاری، مکالمه کاری و مکالمه برای سفارت و رسیدن به سطح مکالمه روان و شیوا و همچنین به کار بردن جمله های صحیح با بهترین واژگان بصورت کاملا طبیعی کلاس های گوناگونی در شیراز برگزار میشوند که در این خصوص می توان از کلاس های آموزشگاهی و خصوصی متفاوتی نام برد.

    در این مقاله قصد معرفی کلاس های فشرده مکالمه زبان انگلیسی که بصورت کاملا حرفه ای توسط استاد حمیدی در شیراز برگزار می شوند را داریم.

    ادامه مطلب ...
  • کلاس ترکی استانبولی

    1402/03/06 - 13:38:02

    زبان رسمی مردم کشور ترکیه، ترکی استانبولی است. یادگیری زبان ترکی استانبولی برای مهاجرت به کشور ترکیه از الزامات است. درصد زیادی از مردم کشور ترکیه تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارند، بنابراین یادگیری زبان ترکی لازمه ی ورود به کشور ترکیه است.  تسلط بر زبان ترکی مزیت مهمی در انجام تجارت با ترکیه و تعامل با شهروندان این کشور را به شما می دهد. 

    ادامه مطلب ...
  • آزمون ماک آیلتس

    1398/11/21 - 16:37:17
    آزمون ماک آیلتس

    بر طبق آنچه استاد حمیدی در تعریف آزمون آزمایشی آیلتس می گویند، ماک MOCK در لغت به معنای تقلیدی است و به آزمونی گفته می‌شود که کاملاً شبیه آزمون اصلی باشد.

    که به صورت حضوری برگزار می‌شود و توسط یک یا چند نفر آزمون گیرنده ازشخص متقاضی گرفته شده و توسط فردی که مسلط به آیلتس و مهارت‌های آن است، بررسی و نمره دهی می‌شود.

     

    ادامه مطلب ...
  • هزینه کلاس فشرده مکالمه

    1398/11/21 - 01:25:18
    هزینه کلاس فشرده مکالمه

    هزینه کلاسهای تدریس خصوصی و گروهی مکالمه فشرده استاد حمیدی با توجه به تعداد زبان آموزان موجود در هر دوره متغیر است و در ادامه این مقاله با هر کدام از حالات کلاسهای مکالمه استاد حمیدی بیشتر آشنا می شوید

    که در این طبقه بندی بر اساس افزایش تعداد دانشجویان هزینه کلی کلاس افزایش می یابد ولی هزینه شخصی زبان آموز کاهش یافته است.

    ادامه مطلب ...
  • آزمون آنلاین ماک آیلتس

    1399/02/08 - 09:10:36
    آزمون آنلاین ماک آیلتس

    طبق آنچه استاد حمیدی در تعریف آزمون آزمایشی آیلتس می گویند، ماک MOCK در لغت به معنای تقلیدی است و به آزمونی گفته می‌شود که کاملاً شبیه آزمون اصلی باشد که به صورت آنلاین برگزار می‌شود که توسط یک یا چند نفر آزمون گیرنده ازشخص متقاضی گرفته شده و توسط فردی که مسلط به آیلتس و مهارت‌های آن است بررسی و نمره دهی می‌شود.

    ادامه مطلب ...
  • کلاس مکالمه آنلاین ما

    1399/02/06 - 22:32:12
    کلاس مکالمه آنلاین ما

    آموزش آنلاین مکالمه انگلیسی در کلاسهای آنلاین Hamidi English Language Department با تدریس بهترین استاد اسپیکینگ کشور 

     استاد حمیدی نویسنده بهترین و کاربردی ترین کتاب مکالمه و اسپیکینگ آیلتس در کشور که پس از سالها تجربه در امر آموزش برترین سبک آموزش مکالمه زبان انگلیسی را دارا می باشند. بازده بسیار بالای کلاسهای مکالمه آنلاین استاد حمیدی و سرعت یادگیری زبان آموزان ایشان در این دوره گواهی صحت گفته های ما می باشند.

    ادامه مطلب ...
  • کتاب اسپیکینگ آیلتس

    1398/11/22 - 09:10:47
    کتاب اسپیکینگ آیلتس

    کتاب SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION با محتوای غنی که شامل 950 نمونه سوال با جواب از دوره های گذشته آزمونهای آیلتس سراسر جهان می باشد بعنوان بهترین کتاب اسپیکینگ آیلتس شناخته شده است.

    در این مجموعه سعی شده که تمامی موضوعات دسته بندی و طبقه بندی شده باشند که این موجب افزایش تاثیر گذاری بر یادگیری و ایده پردازی هر چه بیشتر داوطلبان آزمون آیلتس می شود.

    ادامه مطلب ...
  • کتاب واژگان ضروری آیلتس

    1398/11/22 - 13:29:05
    کتاب واژگان ضروری آیلتس

    کتاب واژگان ضروری آیلتس استاد حمیدی که توسط استاد حمیدی SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION نامگذاری شد. بدلیل گستردگی آن از یک طرف و کاربردی بودن آن در آزمون آیلتس از طرف دیگر دوست داران و مخاطبین این کتاب آن را حل المسائل تمامی مشکلات خود در بحث درک مطلب ریدینگ آیلتس و کلیدی برای باز کردن تمامی دربهای بسته آزمون آیلتس نامیدند.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top